niedziela, 13 września 2015

Czy warto się zmieniać?

 Zmiany w życiu są bardzo ważne dla nas, jak i dla ludzi w naszym otoczeniu. Zmieniać się możemy pod różnym względem. Zmiana stylu, charakteru lub także całego siebie. Wpływają na to różni ludzie, ale najbardziej my sami. Każdy z osobna powinien potrafić zauważyć, nawet taką mała zmianę. Nigdy sama nie odróżniałam tego jaka byłam czy jestem. Natomiast widziałam te zmiany. Po prostu musiałam się zmienić, wpływało to na moje relacje z ludźmi. Tak jak się okazało, niektórym nie pasowało to, że chciałam zmienić moje życie. Aczkolwiek robiłam to dla siebie. Zdarzało się, iż w pewnym momencie mówiłam STOP, ale po kilku minutach, dniach myślałam ze jak się dąży do czegoś to się robi to do końca. Jestem silna by walczyć o lepsze jutro. Zmieniamy się na dobre i na złe. Zmieniam się nadal, czuje to, wiec się nie zatrzymuje. Chce być lepsza, silniejsza dla Siebie, nie dla innych. Warto zrobić ten pierwszy krok, jeżeli się samemu w sobie dobrze nie czuje. Albo zacznij sam(a) siebie akceptować, nikt inny za Ciebie tego nie zrobi!

Niech każdy odpowie sobie sam "Czy warto się zmieniać".



"Każda zmiana w naszym życiu, niezależnie czy upragniona czy niechciana, przynosi pozytywne skutki jeśli tylko potrafimy z niej czerpać korzyści.

Każde cierpienie uodparnia, każdy uśmiech łagodzi rany. Ale zbyt często pozostajemy na to ślepi."








8 komentarzy:

  1. Hejka znalazłam twój blog w jednym z komentarzy u takiej jednej dziewczyny. Pomyślałam, że zajrzę bo czemu nie?
    Bardzo spodobał mi się ten post o zmianie. Mam bloga o podobnej tematyce zajrzysz? Jestem początkująca i będzie mi miło jak zaobserwujesz lub dasz chociaż komentarz. Miłego blogowania
    http://panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem warto się zmieniać, ale nie dla kogoś tylko dla siebie. Np. gdy nie podoba ci się swoje ciało - zmień to. Zacznij ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla niektórych to nie jest łatwe :/ myślą, że nie dadzą rady po tym jak, na przykład byli raz na siłowni czy gdzie indziej. Do tego potrzeba czasu i chęci! :)

      Usuń
  3. Na prawdę świetny post! *.*
    Warto czasem cos zmienić ;)

    Zapraszam na nowego posta :-)
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zmiana powinna w większości stopniu dla siebie
    bardzo mądry post :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że warto się zmieniać ale tylko i wyłącznie
    dla siebie. Warto zmieniać złe cechy w dobre, na przykład
    brak akceptacji siebie, w akceptację :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem warto się zmieniac bo dzieki temu możemy odkryc siebie :)
    Zapraszam na nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądre :) Zmiany są zawsze dobre dla nas, czasem innym może to nie pasować, ale my żyjemy własnym życiem.
    Życia za nas nie przeżyją.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń