piątek, 9 października 2015

Czy pomoc jest potrzebna?

            Może w tym temacie coś trochę o mnie. Mam na imię Julia, jestem 16-latkom i uwielbiam pomagać innym, co wiąże się z tym ze uczęszczam do klasy społeczno-zdrowotnej. Współpracujemy z rożnymi ośrodkami, jednym z nich jest ośrodek dla niepełnosprawnych. Wraz z moimi rówieśnikami lubimy bardzo pomagać, wiemy ze nasza pomoc daje innym ludziom uśmiech na twarzy. Za nami jest już pierwsza i nie ostatnia zbiórka dla Banku Żywności.Wzięło w niej udział większość naszej klasy. Pomoc jest czymś, czego nie da się określić. Pomagamy psychicznie jak i fizycznie.
Niesiemy pomoc wtedy kiedy inni ją potrzebują, bo możemy poczuć się docenieni. Często nawet nie jesteśmy świadomi, w którym momencie pomogliśmy innemu człowiekowi. Są różne akcje, w których multum ludzi niesie pomoc. Czy w życiu jest ważne pomaganie innym? Uważam ze jest i to bardzo. Dzięki nam ktoś może poczuć się zauważony. Możemy mu także pomóc w ułatwieniu życia, poprzez przekazaniu 3-5 zł w SMS lub także dołączenia się do różnych akcjach. Pomagamy bo to daje życiu sens. Pamiętajcie, na pewno jak podacie komuś pomocną dłoń to los się kiedyś odwdzięczy.







 Jul.

13 komentarzy:

  1. Trzeba pomagać oczywiście jeśli można sobie na to pozwolić:) Ogromny szacunek dla Ciebie za uczestniczenie w tego typu akcjach!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na prawde pod wrazeniem! Szkoda ze takich osob jak ty jest naprawde malo! Trzeba myslec o ludziach potrzebujacych i to tych ktorzy sa najblizej nas :) Powodzenia w przyszych akcjach! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy profil klasy masz.Ja w tym roku starałam się dostać do wolontariatu w szkole ale się nie udało,cóż może następnym razem :)
    dziękuje za odwiedziny i pozytywny komentarz u mnie :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to piękne że pomagasz innym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że są na świecie tacy ludzie, warto brać udział w takich akcjach :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze w okresie świąt biorę udział w kolędzie misyjnej. Chodzimy razem z grupką przebranych dzieci po domach, śpiewamy kolędy i zbieramy pieniądze na biedne dzieci z ubogich krajów :) Uwielbiam wspierać takie akcje! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne słowa i to bardzo fajne, że nie tylko sama pomagasz, ale też zachęcasz innych ludzi do pomocy, przez swój blog. :)

    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że pomagasz innym, dzisiaj niestety coraz mniej jest takich osób jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow podziwiam takich ludzi jak TY kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesieni pomocy to fajna sprawa jednak nie tak do końca prosta moim zdaniem, wiadomo fundacje oto ok, ale są ludzie którzy czasem wykorzystują to że pomagasz. Szczerze powiem, że nie miałam pojęcia że istnieją takie klasy ale gratulacje temu kto taką stworzył, to ważne by uczyć ludzi empatii.
    jedenmoment-jednachwila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomoc jest niezwykle ważna. Szkoda tylko że tak mało osób to zauważa ii się w nią angażuje. Wystarczy jeden sms, czy kliknięcie w pajacyka. Cokolwiek... mały gest a cieszy. Super że tyle robisz! Jestes niesamowita dziewczyno!
    Martyna (ekspresem-przez-zycie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń